
باغ وحش ! گاه چه وحشی میشود این تن انسان نمای رام. وحشی قدرت ..ثروت ..جاودانیت ... وحشی میشویم که قانع به مرزهامان نیستیم و مرز جغرافیا ی دیگری میخواهیم xa0وبه نام نامی کمک استعمار میکنیم ! وحشی میشویم وقتی xa0نمیتوانیم عقاید یکدیگر را ببینیم و قبول کنیم این همه رنگ را و راضی به رنگ خون بشویم ! وحشی میشویم که نمیتوانیم راضی به حجم کوچک کاغذ حقوقیمان نمیشویم وحقوق دیگری را چپاول میکنیم ! وحشی میشویم وقتی به جای روح بخشیدن روزانه قاتل روح هایی میشویم بی صدا ! وحشی میشویم .. این همه وحشی بودن در با...
ادامه مطلب